Montag, 15. November 2010

Моја вера у Српство

Веома ме растужи када из српских уста чујем како више нема "правих Срба",......и дуг је списак најстрашнијих погрда, олако изговрених од стране Србина, брату Србину!
Растуже ме паметовања како се не вреди трудити и било шта радити за Србски народ, јер је ионако све пропало и то више никога и не занима!
А понајвише ме растужи када видим да је Србину туђе милије од свог и како се лако одрекне и изда Србина, брата свога.
Има много тужних и ружних појава међу нама Србима.

Али упркос свему: ја верујем у Српство!
Шта је вера у Српство?

Вера у Српство није:
шовинизам,фанатизам,илузија, нека нова квази-религија, гајење мржње према било коме или било чему!

Вера у Српство је наш дуг поштовања према прецима и наша одговорност према потомцима.

Вера у Српство је елементарна љубав према своме народу и залагање сваког од нас за његов опстанак и бољитак.

А за мене је вера у Српство пре свега:
заљубљеност у духовни лик свога народа и његове најлепше изразе!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen